Sport MyWay

2017
2017
Partners: Hask Mladost of Zagreb and with the involvement of Aalborg, APOEL, Crvena Zvezda, Società Sportiva Lazio Basket, Olympiacos and Sporting Portugal, Sport MyWAY sees also the participation of Coni Servizi and EPSI

Sport MYWAY è stato creato in armonia con gli obiettivi delle Istituzioni Europee in termini di inclusione sociale e promozione del volontariato nello sport. Gli obiettivi di Sport MYWAY sono chiari: allargare le basi della piramide sportiva, attraverso la costituzione di appositi Allenatori Multisport, che stanno diffondendo il nostro speciale messaggio Multisport.

Sport MYWAY has been created in harmony with the European Institutions objectives in terms of social inclusion and promotion of voluntarism in sport. The aims of Sport MYWAY are clear: enlarging the basis of the sport pyramid, through the establishment of special Multisport Trainers, who are spreading our special Multisport message.