Welfare
Concluso

Green Play

Partners:
Istituto di Ricerca Sociale (Italy), Sport et Citoyenneté (France), Sporting Foundation (Portugal), Finnish Sports Federation Tampere Region (Finland), Associazione Sportiva Dilettantistica S.S. Lazio Basket (Italy)
Il progetto incoraggia valori educativi positivi negli sport di base individuali e di squadra tra bambini e giovani. Crea una metodologia integrata che imponga valori positivi negli sport individuali, basata sulla metodologia Green Play esistente per gli sport di squadra.
Encouraging positive educational values in team & individuals grassroots sports among children and youth. Creation of an integrated methodology enforcing positive values in individual sports, based on the existing Green Play methodology for team sports.