Europeo

Bounce Back

in corso
Partners:
The University of Pannonia, AEK Athletic Club, A.S.D. Società Sportiva Lazio Karate, Militos Consulting S.A., R&DO LIMITED, University and Student Athletics Club of Veszprém (VEDAC
L’obiettivo principale del progetto è sviluppare un approccio formativo innovativo per atleti veterani che trasferirà le competenze acquisite durante la loro carriera sportiva in abilità utili per il loro successo nel mondo imprenditoriale e lavorativo, e fornire supporto mirato agli atleti che vogliono diventare professionisti di successo nel mercato del lavoro o imprenditori.
The project’s main objective is to develop an innovative training approach for veteran athletes that will transfer the skills veteran athletes acquired during their sports career into skills useful for their success in the entrepreneurial and business world, and provide targeted support for veteran athletes who aim to become successful professionals in the labour market or entrepreneurs.